k

Kısa bir soru

0 üye
Takip
Esfeli safilin olan insanlar yığınından ne bekliyoruz ki ..
Bir ara kendi coğrafyasında kadının ne kadar değersiz olduğunu vurgulayan birileri vardı hatırladınız mı ? Hatırladığınızı varsayıyorum. Peki bir kadının saçları uğruna dünyayı ayağa kaldıranları hatırladınız mı ? Gazze'li kadınlar saçlarını savurmak isteseydi onların saçları da gündem olurdu muhtemelen ama onlar örtmeyi tercih ettiği için tec*v*ze uğrayıp öldürülmelerinde bir sakınca görülmedi! Hiç denk geldiniz mi? Gazze'de ki kadınlarla alakalı tek bir şikayetleri oldu mu? Aynı hassasiyeti gösterdiler mi? Hatta çeyreğini ? Nerede bu "kadın hakları" diye diye sokağa dökülenler? Nerede "bütün kadınlar özgürdür" naraları atanlar? Nerede sokaklara dökülüp bu uğurda yürüyüş yapanlar ? Gazzeli kadınların feryatları arşı âla'yı titretti. Artık onlar için namuslarıyla bombalanarak ölmek bile bir lütuf.. Soruyorum; İki asker tarafından koluna girilip sürüklenen kadınlar kadın mı değil? Yoksa yaşadıkları kadın haklarına aykırı mı değil ? Yoksa Gazzeli kadınlar batılı kadınların haklarına sahip mi değil ? Necip Fazıl'ın seslenişiyle sesleniyorum tüm dünyaya; "Siz, hayat süren leşler, sizi kim diriltecek? Fatmanur Diş
Kısa bir soru