m

Maça Kızı 8

7 üye
Takip
Yeşile en çok mavi yakışır sanıyordum
Maça Kızı 8
maça kızı bora'nındır (wattpad 110. bölüm)
Kendimden emin bir ifadeyle, "Ve bunun için iki eksik var," dedim. Yüzüme hin bir tebessüm yayıldı. "Birisi maça ası..." Bora, önündeki chipleri yere sürerken, kartlarından birisini açtı. Maça asını. Kaşlarım sanki şaşırmışım gibi havalandı. "Maça kızı da sizde mi peki?" diye sordum. "Maça kızı her zaman bana gelir. Her zaman bendedir. Aksi bir ihtimal düşünülemez," dediğinde, maça kızını da açmıştı. Royal Flush.
Bora&Nazlı
Maça Kızı 8
Reklam
İyi ki doğdun bütünüm, her şeyim. İyi ki doğdun Nazlı Alaca 18 Ağustos*
Maça Kızı 8
İyi ki'msin bora iyi ki doğdun kalbimin tercümanı❤
Maça Kızı 8

Maça Kızı 8 Konusuna Benzer öneriler

İBDA Diyalektiği1 üye · 24 yeni gönderi
Takip
s
Soru-Cevap7 üye · 20 yeni gönderi
Takip
Bilirsin tabi
"Allah Allah! Bilerek yapıyorsun! Senin yüzünden dengesiz gibi gözüküyorum cık cık cık." "En kötüsü de ne biliyor musun? Ne günah işledim de bana Nazlı'yı verdin Allah'ım diye soramamak... Çünkü biliyorum işlediğim günahları."
Maça Kızı 8
Reklam
Reklam