Bugün stajım için program ayarlaması yapmak için staj okuluma gittim. Müdür yardımcısı ile konuştuk ettik konu İsrafil Balcı'ya geldi. "Çok değişik bir adam sizin dersinize giriyor mu dedi? " bizde evet falan diyince "onunla çok değişik anım var dedi" Nedir hocam dedik : "Sınav hakkında hiçbir bilgim olmamasına rağmen Tarkan filmi hakkında yorum yapmıştım salladım bir şeyler beni geçirdi" dedi. Sınıfta iki kişi geçmiş bir de bu hocamız. 🤐