Bugün eskilerden biriyle karşılaştım. Sizin bununla bir ilişkiniz vardı değil mi diye sordu bana. “Hayır.” dedim, inkar ettim. “ilişki değildi.” dedim. neydi o zaman diye sordu, haklı olarak. “yakın arkadaştık.” dedim. Bir sürü neden saydı, biz bunlardan dolayı sizi sevgili sandık dedi.
Yine inkar ettim.
Seni unuttuğumu düşünüyordum ama o kişi bana seni sorup sizi bu yüzden sevgili dandık diye önüme on beş neden koyunca kalbim ağırlaştı, duygularımı taşıyamaz hale geldim.
onun yanında inkar edip konuyu değiştirdim ama otobüste gözlerim doldu, seni hatırlamanın acısı çok ağır geldi.
Belki kötü sonla bitseydik bu kadar koymazdı ama bende bıraktığın belirsizlik o kadar acıtıyorki canımı..
Dayanmıyorum :)
İyileştiğimi düşünüyordum, olmamış. İyileşememişim :)
Kalbim diyorki, “git yaz ona, sor “beni gerçekten seviyor muydun?” diye.”
Sonra beynim konuşuyor, “Üzerinden kaç yıl geçmiş bir şeyin hesabını soracağız, böyle bir şeye hakkımız yok.”
sana yazmalı mıyım, beni seviyor muydun, yaşadıklarımız neydi, insanlar hakkımızda ne düşüyor bilmiyorum.
tek bildiğim şey seni özlediğim.