Ve birden inanılmaz bir his ne kıpırdamak istiyordum ne başka şey. Olduğum yerden baktığım yer bir boşluktu ama o kadar dolu bir boşluk ki gözlerimi kapadım, uyumak için değil. Sadece maddeden sıyrılmak için. Gördüğüm her şeyi terk edip O'na (c.c) kavuşmak için.Gözlerimi kapadım ve düşünceler silindi birden ama ben oradaydım. Büyük bir boşluk ama o kadar büyük bir boşluk ki ucu bucağı yoktu...