Ahlaksızlıkların meşrulaştırıldığı, güzel şeylerin tabu sayıldığı bir ülkede harcanmış bir nesiliz biz.
"Bir küfür et hadi amcaya" diye yetiştirilen çocukların kulaklarına "erkek adam sevdiğini söylemez" diye fısıldanan nesiliz.
Oğullarına bunu yapamazsın diyemeyen ailelerin, kızlarına yasaklar koyarak yine kendi yetiştirdikleri erkek çocuklarından korumaya çalıştıkları nesil.
Kendinden önceki kuşağa göre asi terbiyesiz, sonrakine göre geri kafalı demode...
Kısaca kardeşler Bağzıları'nın da dediği gibi
"Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım"
Biz en iyisi papatya çayı içelim, belki sakinleşiriz...