Salağım. Cidden fazlasıyla salağım. Bana ne ki git uyusana, kızım sen 6 da kalkıyorsun, sen bu saatte uyu bakayım kalkabiliyor musun. Salaksın Aleyna, ne gerek vardı ki uzatmaya.
Bir insan, ne kadar salak olabilecekse o kadar salağım bugün, 3 kere duraktaki otobüsü kaçırdım. Evden çıkmadan önce kartımı unutuyordum, hatta unutmuştum şans eseri eve getirdim dönünce gördüm. Yanlış otobüse bindim sandım... Var mı artıran.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖