Ben hep yarım kaldım;
Hiç oturup biriyle dertleşmedim.
Hiç seni seviyorum denilmedi.
Biriyle gezemedim veya onun yanında gidemedim.
Annemle oturup iki çift laf edemedim.
Babamla oturup sohbet edemedim.
Doğum günüm kutlanmadı.
En sevdiğim renk bilinmedi.
En sevdiğim sözler söylenmedi
Ben hep yarım kaldım ve hiç anlaşılmadım.🌼
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Baya yorulduk ama değdi.
Bir gün arkama yaslanıp cidden başardın demeyi çok istiyorum.
Bu sadece meslek edinmek için değil hayatımı değiştirmek için.🌼🥰