... Benim bir mottom vardır. Ya yaptığın şeyden hoşlanırsın ya da deliririrsin... Yani bir şey yaptığımda, artık ne olursa, keyif almaya çalıştım, daha sonra üzerinde düşünmedim. Artık vicdan azabı çekiyorum. Son bulduğu için mutluyum... Dean dışarıda çocuk öldürmediği için mutluyum. Ama bu konuda duygu hissediyor muyum sorusuna gelirsek - İçten hissettiğim bir duygu yok...