İsmimi söyle gelirim demiştin, her gece adını haykırdım.
Hayır, sevdiğceğim sana asla yan söyledin demem.
Ama gelmedin...
Bir umut...
"Bitti" dedim.
Ben bize "bitti" dedim.
Umudumu o güzel kalbine hiçbir zaman bağlamadım.
Bir umuttur içimde, arsızlığımdanmıdır bilmem ama karanlığımın içine yansıyan bir ışıksın.
İnancım var sevgilim...
Çimler yeşermiş içimdeki kuraklıkta...
Sensiz içime, içime akıttığımdandır...
Söylesene canımın içi, özrümün affı olur mu?
Bendeki deli yürekti sana yelken açan.
Şimdi bir yanım yokmuş gibi...
Yüreğim yanmış gibi... 🥀