ş

Şiirlerin ötesi

0 üye
Takip
sensiz geçen günlerde gündüz bile geceydi. ama sanırım ben hep geceyi sevdim..🥀
Şiirlerin ötesi
Ben bir ceviz ağacıyım, Gülhane Parkında..🥀
Şiirlerin ötesi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onbinlerle sohbet onbin nafile Dönmüyor toprağa giren kafile Öfkeler yürekte…bırakın kalsın Ne yarım tam yarım, ne bütün tamam Yolcular anlamaz, ben anlatamam Tren son durakta…bırakın kalsın Gelir beni yakar suya düşer kor Düşünen baş çekmek, dert çekmekten zor Kutsaldır bu yara…bırakın kalsın (...)🥀bırakın kalsın. 🥀
Şiirlerin ötesi
Önünü alamıyorum bu kör gidişlerin yollarda Herkes bir yere gidiyor önünü alamıyorum Çaresiz direniyorum bu dönüm noktalarında kimse elini uzatmıyor Bir gürültülü yaşamağa gidiyor dünya boşalan...🥀 Erdem Bayazıt
Şiirlerin ötesi
Canımın içi....
İsmimi söyle gelirim demiştin, her gece adını haykırdım. Hayır, sevdiğceğim sana asla yan söyledin demem. Ama gelmedin... Bir umut... "Bitti" dedim. Ben bize "bitti" dedim. Umudumu o güzel kalbine hiçbir zaman bağlamadım. Bir umuttur içimde, arsızlığımdanmıdır bilmem ama karanlığımın içine yansıyan bir ışıksın. İnancım var sevgilim... Çimler yeşermiş içimdeki kuraklıkta... Sensiz içime, içime akıttığımdandır... Söylesene canımın içi, özrümün affı olur mu? Bendeki deli yürekti sana yelken açan. Şimdi bir yanım yokmuş gibi... Yüreğim yanmış gibi... 🥀
Şiirlerin ötesi
Gözümün gördüğü yerde olmasanda,gözümün daldığı yerdesin ;)
Şiirlerin ötesi