Şöyle güzelliklerin içerisinde tefekkür ile kainatı, tevekkül ile kitabımı okumanın hafifleticiliğine çok çok #elhamdülillah…🍁🍂📖
Taşan öfkem ve artan çaresizliğim neticesinde soluklanacak şöyle doğa köşeleri iyi geliyor. Kainatta bir zerre olduğumu ve kabımı aşan durumlar için debelenmemin bir faydası olmayacağını anlıyorum. Tevekkül et diyor içim.. Derdi veren dermanını çoktan yaratmıştır… Şu zerrecik cüssen ile haddini aşmayasın.. Zerrenin hakkını vermeye bak sen.. Gerisini O bilir🤲🏻🍁❤️📚