Herkesin herkese yetişmek için koşturduğu şu koca dünya telaşında, eksiklerim kusurlarım cebimde çokça olsa da, her boşluğa düştüğümde; Allah’a sığınarak nefes alıyorum.Biliyorum ki O’nun kapısı hep var, hep açık ve ben o kapıya her sığındığımda genişlik buluyorum.Nasiplendirene bin şükür..🫂📿🌙