Gökyüzü tutar yerin bağışladığı hediyeyi
Sonunda ağır gelir bırakıverir kendini
Islanır sırılsıklam kuru yağız yer
Aşkını bu şekilde itiraf eder.
# bedevii
Cehennem olsa gelen, göğsümüzde söndürürüz.
Bu yol ki Hagg yoludur, dönme bilmeyiz, yürürüz;
Düşer mi tek taşı sandın hârim-i nâmusun,
Meğer ki harbe giden son nefer şehid olsun.
...
Mehmet Âkif Ersoy
Bilmiyorum…
Bilinmezlerin içerisinde tutunduğum tek dalım sensin.
Ama doğru ama yanlış.
Bazen kızıyorlar bana, sevme bu kadar incinirsin diyorlar
Doğru mu dersin?
Sevmek incitir mi insanı ne dersin?