k.pamuk

k.pamuk
Marmara Üniversitesi
İstanbul
21 Temmuz
104 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
9/10
·864 syf.··
2023 2. kitabı
·
24 günde okudu
·
Okunma: 29 Mart 2023 19:02
Kitap su gibi akıp gitti.Jude ve yaşadığı o ağır olaylar bir yana ben o kendini sevemeyişi,kendisini sevenleri anlamayışına,kendine o zarar verişlerine ve özellikle başından geçenleri anlatamamasına o kadar üzüldüm ki bir ara artık yeter anlat jude anlat dök içini diye seslenir olmuştum.Jude ve Willemin o dostlukları,ilişkileri öyle güzeldi ki..Beni bu kitapta ağlatıp içime yumrular oturtan o kısmı jude un willemi kaybettikten sonra yaşadıkları oldu sanki kendi sevdiğim birini kaybetmişim gibi içselleştirdim ve duygulandım.Yani gerçekten adı gibi değersiz bir hayat yaşadı değerini hiç bilemedi kendinin
1000Kitap
Değersiz Bir HayatHanya Yanagihara · Doğan Kitap · 20245,6bin okunma
Yağmur isimli okura yanıt verildi
k.pamuk
benimde korkmuştu ama inan başladın mı bir bakıyorsun bitmiş