kaann

kaann
@kqqwn11
oha uygulamayı unutmusum resmen hic girmiyordum..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hicbirsey yolunda gitmiyor berbat hissediyorum
kuzenim hakkımda çok şey biliyor bir gün onu ortadan kaldırmam gerekecek..
insanların olumlu yerine bakmak yerine olumsuz taraflarına bakip onları yargilamayi ne zaman birakacaksiniz
bayraminiz kutlu olsun