Oğuzhar Uğur'u zaten severek takip ederim. Kitabını neden "67" ismini verdiğini hala sorguluyorum.
67 kurgusal olarak bence gayet başarılı bir kitap. Geçişler arasında ne olduğunu anlayamadan oradan oraya savruluyorken, birden gerçeğe gözlerini açıyorsun. Tam böyle beklentilerin tükeniyor, artık ne olacağını anlamadığın kısır bir döngüye giriyorsun ve "yine yapmış yapacağını" ile bitiriyorsun. Okunulası bir kitap.