Sana olan sevgimi; yüreğimin en derin yerinde bir çiçek gibi sakladım,kimse koparıp almasın diye,zirâ o çiçek olmadan nefes bile alamıyorum. Her gün gözyaşlarım ile suluyorum , birgün gelirsen eğer o çiçek hala yerinde ve seni bekliyor olacak. EY SEVGİLİ...