Kérím ∞

Kérím ∞
@krmkrm
“Hasret kalmışız, yüreği güzel insanlara.” (Cemal Süreya)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sol yanım titriyor sekarat halindeymiş gibi, hükmedemiyorum artık sensizliğe ve seni ne çok özledim.
Ve bir o kadar sahipsiz kum zambakları gibiyiz
göz yaşlarımız solgun yağmurla sele dönüşünce yürekte verdiğin acıyı ve yalnızlığı unutamadım nedense
dua gibi yankılandın rahmanın arşından yüreğime sevgili!