Kronik Arsız

Kronik Arsız
@kronikarsiz
Vaktimi Çalma!!!
Yok olmak
Hiçlik Departmanı
Haziran 2026 tarihinde katıldı
Serdar ortaç şarkısında "ne bu neşe beni deli eden" sözünü yazarken sabah yeni uyanıp etraftaki insanlara bakmış olmalı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sayfayı yenilememle birine daha denk gelmem bir oldu. Hafızayı da resetleyemiyoruz

Kronik Arsız

@kronikarsiz
·
Burnunuzun dibine kamerayı sokup da çektiğiniz fotoğrafların güzel olduğuna sizi kim ikna etti bilmiyorum ancak yol yakınken ve daha fazla insan buna maruz kalmadan varın silin şunları.
Burnunuzun dibine kamerayı sokup da çektiğiniz fotoğrafların güzel olduğuna sizi kim ikna etti bilmiyorum ancak yol yakınken ve daha fazla insan buna maruz kalmadan varın silin şunları.
Sinirli halimi geçtim bir de bu halde beynini sadece taşıyıp kullanmayan gerizekalınin birine laf anlatmaya çalışıyorum. Ya senin beyninin kurulumunda hata var beyinsiz. Beyni sadece kafana sokmuslar sahibinin çalıştıracak olmasına umut etmişler. Umutların içine s1çtığının da farkında değil ki gerizekalı.
Ciddiye alıp profile girdim. Mustafa Ceceli yine hüsran çalıyor kafamda.
Gönderi kullanım dışı