Bir çocuk dünyaya geldiği zaman ebeveynlerinden en çok ihtiyaç duyduğu şey sevgidir ; yani şefkat , dikkat , ilgi ,korunma , dostluk ve iletişim kurma isteğidir.Bunlar sağlandığı takdirde , bedenleri hayatları boyunca bu iyi anıları taşıyacaktır ve sonra yetişkinler olarak aynı sevgiyi kendi çocuklarına aktarabileceklerdir.
Ben kendimi ne kadar güçlü yaratabildiysem .
Biz hayatımızı yaratıyoruz ve hayatımız da bizi yaratıyor.
Roman yerine herhangi bir şey koyabilir yahut bir dış edimden hiç söz etmeyebiliriz.
Ama bir fikri somut bir biçime ,eyleme dönüştürmek ,yani bir şey yaratmak , ortaya koymak , insanın kendisinin en güzel inşasının örneğidir.
Bu bazılarına ilk bakışta bencillik gibi görünse de , kendimizi öncelemediğimiz ,kendimiz iyi ve mutlu olmadığımız sürece bir başkasına faydalı olabilmemiz zaten söz konusu değil.