“İnsan bir akşam üstü ansızın yorulur
Tutsak ustura ağzında yaşamaktan
Kimi zaman ellerini kırar tutkusu
Birkaç hayat çıkarır yaşamasından
Hangi kapıyı çalsa kimi zaman
Arkasında yalnızlığın hınzır uğultusu”
Yabancı gibisin miyop gözlerin kısık
Bana ait ne varsa hepsi seni korkutuyor
Sana ait ne varsa hiçbiri benim değil
Belki ölmek hakkımı kullanıyorum
Belki gelmem, gelemem 5 dakika bekle git
Bugün hiçbir şey olmamış gibi mi yaşayacağız?
Her şey yolundaymış gibi,
kimse ölmemiş gibi mi davranacağız?
Mutluymuşuz gibi mi güleceğiz?
İnsan olan yerlerim çok ağrıyor.
Birhan Keskin