Herkes her şeyi istiyor, ama isteklerine uygun yetenek seviyesine sahip insan sayısı o kadar az ki! Tüketirken her şeyin birinci sınıfını istiyoruz, üretirken ikinci sınıf işler yapıyoruz. Aradaki fark kariyer açığımız.
Başarmak kendini aşmaktır. Bugün dün yaptığınızdan daha iyisini yapabilmektir. Dün yaptığınız işler bugün hâlâ gözünüze yeterli geliyorsa, yarının kaybedeni siz olacaksınız demektir!