Her gece, istisnasız her gece, güneşin doğuşuna yenik düşer. İçindeki bu karanlık da bir istisna olmayacak; sadece biraz daha sabır, biraz daha zaman.Yorulmuş olabilirsin, kırılmış da... Ama unutma ki göğe yükselen dualar, en çok kalbi yaralı olanların içinden kopup gelir. Sen bitti dediğinde, nasibin yeni başlıyordur.Allah, taşıyamayacağın yükü omuzlarına bırakmaz. Eğer bu yük oradaysa, senin onu taşıyacak gizli bir gücün de var demektir. O gücü bulmak için sadece kalbine biraz nefes ver.Bazen hayat seni bir kutunun içine hapsolmuş gibi hissettirir; ama o kutu aslında senin tohum olduğun topraktır. Patlayıp çiçek açmak için o baskıya ihtiyacın vardır.
Yalnız değilsin; kuşların kanadında, rüzgarın esişinde ve her nefes alışında seni izleyen, sana şah damarından daha yakın olan bir güç var. O'na yaslan, O asla sarsılmaz.Dünya ne kadar büyük olursa olsun, dertlerin ne kadar ağır gelirse gelsin; hepsi bir 'geçer' kelimesine sığacak kadar küçüktür. Bugün canın yanıyor olabilir, ama yarın geçtiğinde 'iyi ki direnmişim' diyeceksin.