namutenahih

namutenahih
@kubrabusec
kiki’s diary
Özveri mi? Neyi feda ediyormuşum ben? Açlığı, kıtlığı feda edip tokluğa, bolluğa kavuşuyorum. Salt umutla yaşamaktan vazgeçip huzuru, mutluluğu seçiyorum. Kollarımı en değer verdiğim şeye dolamak, dudaklarımı sevdiğime bastırmak, güvendiğim sığınakta dinlenmek ... Özveri mi bu?
Sayfa 617
Reklam
Hayır, kendi kendini sen çekip ayıracaksın, kimse yardım etmeyecek. Kendi elinle sağ gözünü oyacaksın. Kendi elinle sağ elini keseceksin. Kendi yüreğini kendin deşeceksin.
Sayfa 417
“Kuş değilim ben. Kafesim de yok. Bağımsız, irade sahibi, özgür bir insanım...”
Sayfa 356
Özgür doğmuş olan hiçbir yaratık baş eğmez, hatta bir maaş uğruna bile!
Sayfa 191
İnsan yaradılışı kusurludur. En parlak yıldızların bile üzerinde lekeler vardır.
Sayfa 97
Reklam