epeydir duyduğum okuduğum bir cümle vardı; “bir şeyin değerini yalnızca kaybettikten sonra anlarsın” o kadar hakikatli bir sözmüş ki o zamanlar anlayamıyordum şimdi bir şey kaybettiğimden eminim hatta bir çok şey kaybettiğimden, bana da geriye geri gelmesi mümkün olmayan şeyler kaldı.