Akla şöyle bir soru gelebilir: “Bize kötülük yapan insanlar bazen sadece bizi uyandırmak için rol üstleniyorlarsa sevap, günah kavramı nerede kalıyor?” İşte burada ince bir detay karşımıza çıkıyor. Rahmani roller yüksek frekanslı insanlara verilirken, kötülük , zalimlik , haksızlık yapma, can yakma vs. düşük frekansta uzun süre kalan kişilere veriliyor. Buradaki sınav: İyilik için mi çabalıyoruz yoksa kötülük için mi ?