Yalnızlık iyiydi

Yalnızlık iyiydi
@kullanici__
Eğer seni takip ediyorsam bir zahmet takip et sonrasında çıkacağım GT yapmayanlardan
100 beğeni 40 rt ? 💫💫💫💫💫💫💫 Ne demiş Sezen Aksu; "Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Galiba beni papatya sandı. Seviyor muyum, Sevmiyor muyum anlayabilmek için Her seferinde bir parçamı kopardı...