Kullanıcı Aşık

Kullanıcı Aşık
@kullanici_asik
Sevgi Aşk
İyileşmiyor, sadece susmayı öğreniyor yara.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat böyleydi işte. Olanları hiç kimse değiştiremezdi.
Kalbim paramparça. Ama yaşamaya devam etmek için bazen de kalbinin kırılmasına izin vermek zorundasın..
"Üzülme, dert değil. Hiç tanımadığın birini özleyemezsin ki."
"Ot kendini her derde şifa sanmasın; çare de Allah, hekim de Allah. Kul, kulu bilmeden yargılamasın; Yargiç da Allah, hakim de Allah...