Seval

Seval
@kumbela
“Kalbine dokunan tek insan ölünce ne yaparsın ki zaten? bir fincan çay mı içersin, pek sanmam.”
"Güçlü değilim... Böyleyken güçlüymüş gibi davranmak çok zor. Yapamıyorum."
Sayfa 355·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir kez daha sırtımdan bıçaklanmıştım ve canımı asıl yakan aldığım darbeden ziyade bunun beni hiçbir zaman şaşırtmıyor olmasıydı."
Sayfa 343·Kitabı okudu
"İnsanlar daima nankördü, bu hiçbir zaman şaşmazdı."
Sayfa 243·Kitabı okudu
"Öyle kötü durumdaydım ki sanki bana dokunan akıl sağlığını kaybediyordu."
Sayfa 302·Kitabı okudu
"Zor olan yaşamak değil... Zor olan kaybettiklerinle yaşamak."
Sayfa 288·Kitabı okudu