Kunala

İnsan doğduğundan ölünceye kadar azap çekmeye mahkum değildir.
Sayfa 55·Kitabı okuyor
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Hayatı ağladığım için seviyorum.Seni sevdiğim için ağlıyorum.
Sayfa 48·Kitabı okuyor
Ben seni sevmeye alışmışım.
Sayfa 32·Kitabı okuyor
1000Kitap
İkimizin tecellisi bir imiş.Daima yalnız,daima garip kalıyoruz.İkimizin de hissi bir imiş.Daima bizi seveni sevmeyiz.Bunda da haklıyız.Çünkü seven nasıl olsa sevecek.Maksat bizi sevmeyene kendimizi sevdirmek değil mi?
Sayfa 25·Kitabı okuyor
Seni terk etmişlerdi.Senden ayrılmışlar idi.Sana: "Sevmiyorum"demişlerdi.Ne büyük tezat.Seviyorum diyorum ağlıyor, sevmiyorum diyorlar yine ağlıyorsun.
Sayfa 25·Kitabı okuyor
1000Kitap