δɨɥɑʜ ɢöĸĸʊʂɑğɪ

δɨɥɑʜ ɢöĸĸʊʂɑğɪ
@kurabiye01
"İçim okyanus dibi"
Bir incelik gösterin, İncinmesin yüreğim. -Cahit Zarifoğlu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben sana geri dön demiyorum ki hiç gitmemiş ol istiyorum bu derde hiç düşmemiş olmak istiyorum Allah aşkına hangi merhem yarayı hiç açılmamış eder söylesene
Aramıza şehirler girecek , hiç karşılaşamıyacağız tesadüfler bile bir araya getiremeyecek sonra da belki birimiz öleceğiz diğerimiz hiç bilmiycek..
Pişman olmak için ölümü beklemeyin olur mu
Ey rüzgar Sert esme özlediklerimin kokusu geliyor burnuma gözlerim doluyor..