Şimdiye kadar kaç kitap okuduğunu saymayan tahminen 600 küsur roman okuyan yurdum insanı :)
Kitaplarda ve dergilerde beğendiğim sözleri paylaşıyorum.
(Önce insan, sonra hemşir...)
...
Asım'ın nesli.. diyordum ya.. nesilmiş gerçek.
İşte çiğnetmedi namusunu ciğnetmeyecek ...
18 Mart Çanakkale Deniz zaferi kutlu olsun. Şehitlerimizi rahmetle anıyoruz..
18 Mart dolayısıyla Kahraman Leventlerimizin denizleri sakin, pruvaları neta, ufukları ve bahtları açık olsun. İyiki varsınız..
14 Mart tıp Bayramı dolayısıyla Doktorlarımızın bu yıl ki reçetesi;
Hasta Ad-soyad: Toplum
Tanı: önyargılı, geçmişe takılıp geleceği göremeyen, dar fikirli, değerlere saygılı olmayan ve empati duygusundan yoksun insan ilişkileri...
#kaygılıyım. 🤔
🕢 21.32