Sυℓтαη

Sυℓтαη
@kutuphanearsivi
Okumak hobi değildir. Yaşam tarzıdır...
Kütüphaneci
Yüksek Lisans
14 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
iyi geceler 1k:(
Arkadaşlar sizden ricam annem yarın saat 7:30 'ta ameliyata girecek sizden ricam lütfen dua edermisiniz dua edenler Allah bin kere razı olsun sizden ricamdır!
1000Kitap
Sυℓтαη
Geçmiş olsun inşallah.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
9/10
·160 syf.··
2021 10. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 07 Ekim 2021 00:36
İnsan, yorgunluğunu atmak için nasıl çaya, kahveye ihtiyaç duyuyorsa, ruhumuz da duygusunu, acısını ve ızdırabını atmak için şiire ihtiyaç duyuyor. Ruhumun demini aldığı bir kitap okudum. Adeta duygularımızı günışığına çıkaran bir eser...
İnsan ve Duygular
Mavi Tutsak Sen HasretOğuzhan Özpolat · Ayzıt Yayınları · 2021116 okunma
Söz Mühendisi isimli okura yanıt verildi
Sυℓтαη
Kaleminize sağlık 😊
Sosyal Medya Çöplüğü
Okan Bayulgen, eskiden beri takip ettiğim bir adam.Çok okuyan biri olduğunu iyi biliyorum.Bakış açısını genel anlamda beğenmemekle birlikte Türkiye de geçmişte güzel programlara da aynı zamanda imza attı.Eğlence programlarını demiyorum tabiki.Uzman kişileri çıkarıp önemli olup da görünmeyen konularda insanları çıkarıp sunduğu programlar çok başarılıydı.İzlemenizi öneririm bunları.Özellikle şiir seslendirmeleri yapan ve şairlerin çıktığı kişilerin çıktığı programları çok iyiydi.Edebiyata, okumaya her zaman değer verdiğini belirtmiştir.Dediğim gibi ama bu eğlence dünyası dediğimiz yalan dünya onun bu özelliklerini paspas altı yapmıştır. Ama konum Okan Bayülgen değil.Okan Bayülgen in dediği bir cümle. Influencer denilen yalan dünyanın yalan insanlarının çöplüğü. Arkadaşlar bu konu gerçekten öyle böyle basit bir konu değil.Aşırı önemli bir konu. Şimdi doğru çocuk yetiştirmesine uzak insanlar gidiyor ve çocuklarına telefon, tablet,tv veriyor.Onların girdiği dünya özellikle youtube dünyası. Youtube bir çocuk için ne yazık ki doğru kullanıma uzak bir mecra. Çocukların dikkat edin beyninin uyuşturuyor, normal konuşan çocuklar 1 2 saat izlesin, kekelemeye başlıyor. Salaklaşıyor yani.Bunu öncelikle okuyan insanlar olarak ilk bizim fark etmemiz lazım. Bu benim tek bir cocuk veya tek bir yaş grubunda denediğim veya tecrübe ettiğim bir konu değil. 3 yaşındaki çocuğa da 8 9 yaşındaki çocuğa da etkisi aynı.Bakışları, konuşma biçimi anında değişiyor. Bu önemli konu. Ama bu verdiğim örnek doğru kullanım veya ebeveyn kullanımında oluşan sadece olumsuzluktu.Youtube açıp bir çocuğun eline veren anne yada baba pek tabi yanında sürekli bulunmayacaktır.Bu da ne yazık ki yazımın asıl önemli kısmını oluşturacak. Yani olumsuz etkileyecek bir video ile. Uzmanalara göre 3 8 yaş arası çocuğun 20
1000Kitap
Sυℓтαη
Yazınız ince detaylar içermekte. Aynı pencereden bakan biri olarak söylüyorum, çocuklar bizleri taklit eder. Önce kendimize sonra onlara değer katmalıyız. Teşekkür ederim yüzümüze çarpan gerçekleri dile getirdiğiniz için.