Kıymet

Kıymet
@kywet
Bir yaradılmışın düşüydün sen En uzun gecenin nokta kadar ışığı. En kısık seslerin ulaştığı nefes. En güzel süslerinin sahibi... En görmek istedigi yüz. En çok tutmak istediği el. En düşlerinden kayan yıldız. Düşmüş meleklerin şehri. Düşen bir sönmüş yıldız. Uykulu düşler mağarasında bir kısık nefes. Sızlayan ince bir ses. Durgun suyun sakin yanlızlığı. Unutulmuş dünlerin sessiz tanığı iki kağıt. Topraksız ağaç, suya hasret toprak.. Sen yeşili ol, maviyi çağır, sarıya sarıl. Yağmurla buluş. Dön yüzünü güneşe.. Uyan... Uyan...Artık Uyan... Çağrı ol. Aşk ol. Aşık ol. Yol ol, yolcu ol. Sen ol, Biz ol... Uyan... (Günaydın 🌝⏰)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Kimi sevdiysem çekti gitti , ne yaptıysam hepsi bitti. "
"Sessizliği seçen zaten her şeyi söylemiştir "
Unutmak
Gönül dedikleri, eski bir ayna, Her bakışta geçmişin yankısı. Sildim sanırsın, ama buhar geri döner, Çünkü hatıralar silinmez, yalnızca şekil değiştirir. Unutmak, zayıflık değil — zamanın insanla yaptığı bir uzlaşma. Ama ben, Gönül dostum, canım , unutmak istemedim hiçbir şeyi. Çünkü acı da, sevda da, beni ben yapan tohumlar. Yâr derken sen bir insana eğildin, ben evrene bakıyorum şimdi: Aynı kader orada da sürüyor. Yıldızlar da unutmaz, sadece sönmüş ışıklarını saklar karanlıkta. Unutamadım ben de — unutmamayı seçtim. Çünkü unutmak, hatırlamanın inkârıdır; oysa hatırlamak, yeniden yaşamak. Sen “yâr” diyorsun, ben “anlam” diyorum; ama ikimiz de biliyoruz, ikisi de aynı yoldan geçiyor: Sevmeden insan olunmaz, unutmadan bilinç kazanılmaz.
"Karşılık beklemeden vermeyi bilmiyorsunuz! "
Sayfa 114·Kitabı okudu