Hayattaki gerçek hatalar sürekli olarak tekrarladıklarımızdır.Diğerleri öğrenmek için eşsiz birer fırsattır. Başarısızlıktan korkma zira başarısızlık başarının habercisidir.Cesur ol aşk risk almayı gerektirir.Eğer kendini dışarıya kapatırsan kimse gelip sana saati sormayacaktır.
"Eğer zamanı ve enerjini önemsiz şeyler için harcarsan asıl önemli olan şeye yer kalmaz ve hayatını ıskalarsın.Yüzeysel şeylerin peşinden koşar durur, sonra da kendini neden mutsuz olduğunu sorarsın. "
Ne demişti Cahit Zarifoğlu;
Güzel insanlar biriktirin "Nasılsın" yerine "Yüreğin iyi mi " diye soran..
Nezaketen sorarız bazen, bazen söz gelimi, bazen de sorar yanıtını bile merak etmeyiz.
Ne kadar özentisiz oldu insanlar farkında mısınız...
Ben içtenliğimle soruyorum.Yüreğiniz iyi mi değerli arkadaşlarım?
Günaydın