M.

İnsan hayatının anlamını refahta, sosyal kimlikte bulamaz.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Reklam
Hüzünlenemeyen insan gelişmemiş bir insandır. Kendinden kopukluğunun, içindeki öze olan özlemin farkında değildir.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Yaşamında kendin olarak var olduğun zaman için bilir; sesin, bakışın, yürüyüşün, gülüşün, tüm bedenin bunun sinyallerini verir. İçinde bulunduğun hâl kötüymüş, acı çekiyormuşsun, şu bu... Ama sapına kadar kendinsin, kişisel bütünlük içindesin. "Ah!" diye inlerken bile içinde bir şükür duygusu vardır. Sapasağlam kendinsindir, acın da sensindir.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Bu ülkede içindeki çocuk utanca boğulmuş o kadar insan var ki! Ben onlara "yetişkin çocuklar" diyorum. Bunlar kötü insanlar değiller ama her türlü kötülüğü de yapabilirler.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Keyifli olabilmen için yaşamında kendin olarak var olmalısın.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Reklam