Lalâ♡

Lalâ♡
@lal8
@lal8·
·
sabitlendi
"Gönlümün takvimine şiir oldu yüzün."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hâfız-ı Şirâzî bir beyitin de şöyle söyler: Uzun yıllar sonra kavuşunca uzak yollardan gelince sevgilisi, maşuku sitem etti aşk olsun bir mektup yazmadın. Oda cevaben dedi ki "seni ben göremezken postacının görmesine nasıl yol açarım. Elim varmadı.."
Bin bıçak var sırtımda, biniylede adaşsın.
“Yüz eğişine gönül koymadan ölsem yazık..”
"Geleceksin diye gönlüm aralı hangi güzel gelse olmam oralı."