Hayatımda Doruk kadar manipulasyoncu ve sinir bir karakter okumadim. Kitabi okumaya ara verirsem bu şahıs yüzünden. Mayanin saflığına deyinmiyorum bile
Tek bir oturusta bitirdim. Muhtesemdi. İstedigim gerilimi ve ters köşeleri verdi gercekten. Cidden hic beklemedigim yerden ters köşe yedim. Bayildim gerçekten.