“Hayat bu. Unutmaya çalış. Kapa gözlerini. Dua etmeyi denesene?”
“Neye yarar ? Bugün tanrıyla aram pek iyi değil.
“Neye mi yarar kaybeden sen olursun. “
Gecenin ılığında , aralık duran pencereden hafif , serin bir esinti geliyordu. Buna rağmen üşüyordum, o kadar ki örtülere iyice sarılıp çeneme kadar çektim zaten epey gecikmiş olan Maurice görünür umuduyla ışığı kapatmak istemiyordum.
“Unutmakla affetmek arasında ne fark var ? “
“ İnsan affedince her şeyi unutur. Ama sadece unutursa çoğu zaman sonradan o şeyler tekrar su yüzüne çıkar