lalim hanim

lalim hanim
@lalimcim
Edep aklın tercümanıdır..♤
"Hayatın en sonunda kötü bir romana bu kadar benzeyebileceğini kabul etmek gelmiyordu içimden.."
Reklam
Şiirin başlarında'Alaca bir at koşar içimde,zamansız,mekânsız nefese doğru'.diyen Nurullah genç şiirin sonunda 'At vuruldu;içim paramparça Rüveyda' diyor... Halimizi izaha başka söz gerekmez sanırım...🍂🖋
Franz Kafka'ninda dediği gibi;
"Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim...."🌿
Kötülük dünyada değil,kişinin yüreğindedir..
Bugün duyduğum şu müthiş cümle;
Kimseyi kimseye iyi anlatmayın Huyu değişince yüzünüz öne eğilir..!
Reklam