Lamiya

Lamiya
@lamiyahmedli
𝟷𝟿
kimse tamamen kötü değil aslında, sadece herkes biraz kırılmış.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
┆ kim istemez ki bir fikrin ince gülü olmayı.
yalnız otururken çay soğuyunca bile garip hiss geliyor sanki sohbet yarım kalmış gibi
kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim. kimsenin inanmadığı bir deli, yazarın bile okumadığı bir kitap, hiç çalmayacak bir şarkı, hiç sorulmayan soru gibiyim. kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim.