Hâlâ yalnız mısın?
+Sadece özgür.
Peki mutsuz?
+Sadece alışmış.
Peki ya aşık?
+Sadece eksik.
Peki ya sen?
Hâlâ bekliyor musun?
-Beklemek, şimdi hiç duymayan birine,
Dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız.
Peki ya umut?
-Umut, şimdi hiç görmeyen birine,
Gökkuşağını anlatmak kadar zor ve imkansız.