lasmina

lasmina
@lasmina_x
Kendi biyografimi yazıyorum
sabah kalkıp onu düşünürken birden karşıma çıkması mutlu etti beni çok doğru aslında
Gönderi kullanım dışı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"kurban olduğum sorun yok" işte tamam artık onun kokusu sinmiş yastığa yatıp uyuyabilirim özledim ama onu bekliyorum gel artık iyi geceler tatlı rüyalar sana<3
yazıp yazıp siliyorum , bilmiyorum ki ne diyeyim sadece yanımda olsun istiyorum bu kadar,ama beklemem gerekiyor biliyorum gelmeni bekliyorum<3
şarkımızı dinliyorum parkta oturmuş ağlıyorum dün gibi ama gözlerim aciyor fakat umrumda değil evini görebiliyorum ve belki o arabadan sen inersin beni balkonda beklersin diye hep bakıyorum orayaa özledim seni çokça<3
bir insanın o kadar çok onun adıyla yaşayabilmesi onun geleceği ümidi ile beklemesi hem ölüm gibi hem de yaşamak gibi uçurumun kenarındasınız ve sizi itmesini bekliyormuşçasına ama biri tutacak sizi aynı bunun gibi
İnsan ve Duygular