lasmina

lasmina
@lasmina_x
Kendi biyografimi yazıyorum
hayatımın içine eden kişi
başlıkta belli o evet o kişi benim öz kardeşim, ablasını gecenin bı yarısı erkeklik zannedip hava olsun diye gücüm yetmediği için bogazlayan bahanesi olarak da bı anlık şaşırıp çığlık attım diye döven ve annemin arada yapma oğlum dediği suçlunun ne olursa olsun ben olduğum hayatımın içine eden kişi o kapının önünde bekledim dışarı atma diye yalvardım kimsenin ne yoldan geçenin ne de annemin umrunda oldum ölmek istedim anlık o yüksek binaya çıkıp atlamak ama daha önümde güzel bı hayat var evet o an bunları düşündüm ama hıçkırıklar içinde ağladım eve nasıl mı girdim 112 aradım telefonum da artık acil servis numarası ve karakol numarası var muhteşem bişey kendi ailemi ihbar etmek (ironi), o kişiye gerçekten çok sövmek istedim hem de nasıl ama yok cidden değmez yapmayacağım bunu ... iyi geceler şimdi.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
bana şarkıların anlamını tekrar hatırlatan adama teşekkür ederim şimdi o eski aşk şarkılarını tekrar dinleyerek anılarınızı hatırlayarak mutlu oluyorum özledimmm senii, bekliyorumm<3
bu ben ama ruh halime göre değişir ailesinden ilgi görmeyen bir insan dışarıdakilerin yorumuna muhtaç kalır, kendimden örnek veriyorum kendimi seviyorum ama dışarıdakilerin bazen ne söyledikleri beni fazlasıyla ilgilendiriyor bazen ise kafama bile takmıyorum birisi küçük bir ilgi verdiğinde bile o ilgiyi aşk zannedip havaları açıyorum sonrasında havaya uçtuğum gibi yere çakılıyorum o sert betonun üstüne, �şte bu yüzden ilk başta kendinizi sevmeyi öğrenin, kendinizi şımart bir bebek gibi, başkasından bekleme yoksa çok kırılıyorsun şimdi ben bile bile bu yolları yürüsem de sonrasında çok kırılıyorum kırılacağım, ağlayarak yine burada yazacağım ,biliyorum ben kendimi ateşlere attım yine..

Mikail Balcı

@Ogretmen_Okur
·
Başkalarına nasıl göründüğümden çok kendi­me nasıl göründüğümü umursuyorum.
Sayfa 77 - Aylak Adam Kültür Sanat Yayıncılık, 4. Basım, Ağustos 2017.·Kitabı okudu
Aforizma
korkuyorum ama o sadece kırıp döküp gidecek ve ben böyle yapamayacağım kinime kapılıp daha beterini yaparım diye korkuyorum
Gönderi kullanım dışı
bu benim için şimdilik 3 deniz , kitap ve o ,fakat içimde korku var bu yüzden sonrasında sadece ikiye düşebilir altıncı his gibi...

Nilllllayyy

@Okurrrguncesi
·
Küçük mutluluklarım dışında, iki büyük mutluluk kaynağım vardır. Biri kitap okumak, öteki de deniz.
Sayfa 25 - YKY - I. Küçük Mutluluklar·Kitabı okudu
1000Kitap