aşık oldum galiba bu sefer diyerek yürüyorum umarım öyle olur tanışalı 2 gün oldu beni bırakmayacağını söylüyorum beni önemsiyor o kadar güzel ki bence yeni başladı öyle oldu diye düşünüyorum ya öyle değilse o kadar çok istesem bile bir tarafım o kadar umutsuz karanlık ki ama
sana aşkım devam ettikçe buradan yazacağım <3