Kavalın Ezgisi

Kavalın Ezgisi
Ağaçtan çıkan kibrit bile kül ediyor ağacı. "Şaşırmayın insanın insana yaptığına."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kırık kalpler sokağı....
Gün ortasında akşam olur mu insan. İşte şuan tam da öyleyim! 💔
HOŞÇA KAL... İKİ GÖZÜM
Neler söylemek istedim sen giderken. Sessiz çığlıklarım boğazımda düğümlendi, Adım atmak istedim , koştuğumu sandım hatta. Cümleler kurdum, anlattım sana derdimi. Hatta yalvardım , haykırdım sandım … Oysa sen giderken ben ardından sadece, bakakaldım. Öylece… donakaldım.İnanamadım … Kirpiğimden süzülen damla… Ve Ayrılığın adı ,HOŞCAKAL. ... Sen gittikden sonra hoş kalırım mı sandın. Alırmıyım bir bardak demli çayın tadını Perdeyi açınca içeri giren güneş, ısıtırmı sandın. Görürmüyüm sandın açan çiceği… Bakarmıyım sandın batan güneşe… Dilek tutarmıyım kayan yıldıza… Koklarmıyım sandın yağmurun kokusunu, Severmiyim sence baharları? Ayrılığın adı ,hoşcakal… ... Ben senden sonra yaşarmıyım sandın … Peki o zaman sende HOŞCAKAL…
😡Sayın 1k yönetimi paylaşımlarımın altına fotoğraf bırakamıyorum. Sıkı okur ve premiumlu olmamın ne avantajı var acaba. 😡
Sana Yolculuk Yapmak İstiyorum... Kes Yüreğine Giden ßir ßilet... "Can" Kenarı Olsun...!!! ~ Cemal Süreya ~