harika ötesi bir kitaptı, resmen okurken o sarayın içinde bir gölge gibi her şeyi izlediğimi hissettim. MÜKEMMELDİ ama neden tek kitap yahu! kesinlikle en az iki kitaplık bir konusu vardı sonlara doğru o kadar hızlı gelişti ki olaylar her şey oldu bittiye geldi. bir tek bu konuda üzüldüm, gölge kralını ve kızımızı daha çok okumayı isterdim. umarım ikinci kitabı çıkar ve biz bu dünyaya daha fazla tanıklık ederiz..