Seni çok özledim aşkım heran hayalinle yaşıyorum yaşamak deniyorsa tabiki yaşadıklarım hissettiğim acılar yetmezmiş gibi bunu saklamasıda bi hayli yoruyor beni inan bana. Hergün üm fafklı geçiyor iyi kötü birçok şey oluyor seninle paylaşmak istiyorum. Aşkımm dargınsak eğer üç günü geçeli aylar oldu haberin olsun bu sözü bi şarkıda dinlemiştim seni hissettim her seferinde aylar benim için yıllar oldu çünkü seni çok özlüyorum hiçbirşey yerini tutmuyor umarım sen mutlusundur herşey yolundadır senin iyi olma ihtimalin yetiyor bana seni çok seviyorum.