Ayşe

Ayşe
@lavinia_33
;Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim.
Bir insandan bir nesneden bir varlıktan ne kadar kaçarsan o kadar tutsak olursun. Bize yük olan hayatımıza, bize ve benliğimize zarar veren bazı duygular özgür bırakılmalı: Nefret gibi, Aşk gibi, Özlemek gibi, Sevmek unutmak ve daha nicesi.... Bütün tüm duygularım özgür bir kuş misali 🌙
Reklam
Yüzümüzün ve gözlerimizin rengi ne olursa olsun, gözyaşlarımızın rengi aynıdır.
içimde biriken hislerin birden patlayarak beni zerreler halinde dağıtacağından korkuyorum
Duvarları maviye boyadım, maviyi çok severdin.