Çaresizliğin son noktasını aynı zamanda umudu , aşkı anlatan roman ..
Başladıktan sonra elinizden bırakmak istemeyeceğiniz akıcılıkta ve son derece etkileyici..
Hiçbir çekiciliği olmayan , kurgusu zayıf ,tam ne oldugunu anlamaya calıstıgınız sırada bıtıveren sacma sapan hıkayelerle dolu bır kıtap.Kendı adıma aldıgıma pısmanım zaman kaybından baska bırsey degıl.